Балаларға қандай ойыншықтар қажет Баланың бай эмоционалды әлемін дамыту ойыншықсыз мүмкін емес. Олар балаға өз сезімдерін білдіруге, қоршаған әлемді зерттеуге, қарым-қатынас жасауға және өзін-өзі тануға үйретуге мүмкіндік береді. Сүйікті ойыншықтарыңызды есіңізде сақтаңыз! Бұл міндетті түрде қымбат және сәнді қуыршақтар мен машиналар емес. Біреудің анасы мұра етіп қалдырған қарапайым аюы, тюльден жасалған көптеген ойланбайтын киімдері бар кішкентай кіндігі және т.б. балаға ойыншықтарды таңдау өте маңызды және маңызды мәселе. Тек баланың өзі көптеген ойыншықтардың ішінен өзіне қажет нәрсені таңдай алады. Бұл таңдау ересектердің достары мен жақындарын таңдауы сияқты эмоционалды ынталандыруларға байланысты. Әр балада шағымдана алатын ойыншық болуы керек, ол ұрысып, жазалайды, өкінеді және жұбатады. Ол оған жалғыздықтан қорқуды жеңуге көмектеседі, ата-анасы бір жерге кетіп бара жатқанда, қараңғылықтан қорқу, жарық сөніп, ұйықтау керек, бірақ жалғыз емес, дос қызымен-ойыншықпен. Олар кейде ашуланады, жазаланады, тіпті бұзылады, алыс бұрышқа лақтырылады, бірақ олар баланың қайғы-қасіреті кезінде еске түседі, бұрыштан шығарылады, жөнделеді, тозған көздер мен еріндерді бояйды, жаңа киімдер тігеді, құлақтар мен құйрықтарды тігеді. Баланың трансформаторлық роботқа, "Дэнди" ойыншығына, ұшақты жоғары көтеріп, гүрілдеген көлікке деген көзқарасын елестету қиын. "Қыздар" фильмінде кішкентай ұлдар мен қыздар Барбиді, аюды, котенканы, Қоянды, яғни өзіне жақын және түсінікті адамға өте жақын тіршілік иесін таңдайды. Сондықтан, баланың осы немесе басқа ойыншыққа ие болу туралы арманы туралы білгеннен кейін, алдымен оған қажет пе, жоқ па, соны ойлаңыз. Әрине, баланың нақты және ертегі жағдайларын жоғалтуға, ересектерге еліктеуге мүмкіндік беретін сенсорлық қабылдауды, ойлауды, ой-өрісті дамытуға ықпал ететін ойыншықтардың белгілі бір жиынтығы болуы керек. Нақты өмірдегі ойыншықтар. Қуыршақ отбасы (жануарлар отбасы болуы мүмкін), қуыршақ үйі, жиһаз, ыдыс-аяқ, машиналар, қайық, касса, таразы, медициналық және шаштараз керек-жарақтары, сағаттар, кір жуғыш машиналар, плиталар, Теледидарлар, қарындаштар мен тақталар, шоттар, музыкалық аспаптар, теміржолдар, телефон және т. б. Агрессияны "шығаруға" көмектесетін ойыншықтар. Сарбаздар, мылтықтар, доптар, үрлемелі алмұрттар, жастықтар, резеңке ойыншықтар, арқан, кегльдер, сондай-ақ лақтыруға арналған дарттар және т. б. Шығармашылық қиял мен өзін-өзі көрсетуді дамытуға арналған ойыншықтар. Текшелер, ұя салатын қуыршақтар, пирамидалар, конструкторлар, алфавиттер, үстел ойындары, бөлінген суреттер немесе ашық хаттар, пластилин бояулары, мозаика, қолөнер жинақтары, жіптер, мата бөліктері, аппликация қағазы, желім және т. б. Ойыншықтарды сатып алғанда, қарапайым ережені қолданыңыз: ойыншықтар жиналмай, таңдалуы керек! Ересектер елестететін ойыншықтар баланың көзқарасы бойынша жақсы емес. Керемет Автоматты және жартылай автоматты толық жиналған ойыншықтар баланың шығармашылық және эмоционалды қажеттіліктерін қанағаттандыра алмайды. Балаға осындай ойыншықтар қажет, онда сіз жұмыс жасай аласыз, кейіпкердің негізгі қажетті қасиеттерін тегістей аласыз. Бұл үшін автоматты ойыншықтар мүлдем жарамсыз. Кішкентайларға арналған ойыншықтар ең алдымен сезім мүшелерін дамытуы керек: көз, құлақ, қол. Оның негізгі қажеттілігі жылуды сезіну болса, нәрестелердің алғашқы ойыншықтары жұмсақ және жылы болуы керек, содан кейін олар баланың жанасу арқылы бәрін білуге деген ұмтылысына толық сәйкес келеді. Кішкентайларға арналған ең жақсы ойыншықтар – тістеуге болатын ойыншықтар. Олар жұмсақ материалдардан жасалуы керек – пластмасса, резеңке, жақсылап жуыңыз, жеңіл болыңыз, ұзартылған жалпақ пішінге ие болмаңыз, сонда оларды аузына салғанда нәресте тұншығып қалмайды. Ойыншықтардың түсі ашық болуы керек. Егер олар дыбысталса жақсы. Бір жасар бала үшін әр түрлі түсті 3-4 құрамдас сақинадан жасалған пластикалық пирамидалар, бір-біріне салынған әртүрлі мөлшердегі тостағандар, түрлі-түсті текшелер қызықты және пайдалы болады. Бұл ойыншықтарды манипуляциялау баланың интеллектісін дамытып қана қоймайды, сонымен қатар нәресте ересек адам сияқты бірдеңе жасағанда рахат пен қуаныш сыйлайды. Ойыншықтар өте пайдалы. 2 жасар балалар үшін жиһаздың астына оралмайтын үлкен түрлі-түсті доп өте жақсы, 7-8-құрама пирамидалар, жұмсақ, үлпілдек ойыншықтар, олар балалар енді аузына тартпайды, бірақ олармен өте жақсы ұйықтайды. Осы жастан бастап үлкен пластикалық машина немесе қорап баланы дәлдікке, тәуелсіздікке үйретеді, өйткені олар ойыннан кейін текшелерді, шарларды, резеңке және жұмсақ ойыншықтарды жинауы керек. Егер осы жаста баланың пәтерде өзінің ойын орны болса, ал ойыншықтардың да өз үйі болса жақсы. Үш жасында ойыншықтар жиынтығы кеңейеді. Қарапайым дизайнерлер жарқын, түрлі-түсті, айқын пішіні бар ойыншықтарға қосылады, олар балалар ересектермен бірге жиналады, әрдайым көңілді және қуанышты сезінеді, бұл таңқаларлық бөліктерден балаға түсінікті керемет фигура-ойыншық алуға болады. Осы жас кезеңінде бала нақты өмірлік жағдайлар әлеміне белсенді қатыса бастайды, адамдардың өмірде жұмыспен айналысатынын және әртүрлі кәсіптерге ие екенін, қиындықтарға тап болып, жанжалдардан шығудың жолын табады. Сондықтан, көбінесе бала өзін қоршап тұрған өмірден рөлдік ойындарға арналған сюжеттерді таңдайды. Балалар "ана қыздары", "әке мен анада", "дүкенде", "дәрігерлерде", "балабақшада" және т.б. ойнайды. Шаштараз жиынтықтарын, шай мен асхана жиынтықтарын, доктор Айболиттің керек-жарақтарын, жиһаздарды және шындықтың әртүрлі жақтарын көрсететін басқа заттарды сатып алу дұрыс болады. Баланың ересектермен ортақ өмір сүруге деген ұмтылысы эмоциялар мен әлеуметтік бейімделудің дамуындағы жаңа кезеңді көрсетеді. Негізгі талап - "тұрмыстық ойыншықтар" "түпнұсқа" сияқты болуы керек және жеткілікті берік болуы керек. Төрт жасында рөлдік ойын баланың негізгі іс-әрекетіне айналады. Ойынның мазмұны күрделене түседі, көптеген ойыншықтар қажетсіз болады, өйткені балалардың қиялы белгілі бір заттарды қиялға айналдыра алады. Сонымен, қарындаш сиқырлы таяқшаға айналуы мүмкін, жасыл жапырақтар – ақша, қағазға боялған ою – өрнектер-қуыршақ пәтеріндегі кілемдер. Сондықтан, осы жаста балаға қымбат және пайдасыз ойыншықтар емес, функционалды ойыншықтар, тіпті өз қолдарымен жасалса да, үлкен пайда әкеледі. Бес жасқа дейін үлкен ойыншықтар біртіндеп баланы қабылдауды тоқтатады және ойын аймағынан креслоларға, төсектерге, шкафтарға ауысады. Бірақ жануарлардың, сарбаздардың, қуыршақ отбасыларының жиынтығы баланың қызығушылығы мен эмоцияларына ие болады. Бірдей ойыншықтармен әртүрлі нұсқаларды ойнауға үлкен мүмкіндік бар; балалар қиял мен қиялды дамытады, ойлау енді нақты болмайды, ал эмоционалды әлем байытылады.