ТРИЗ және АКТ элементтері бар қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бойынша орта топтағы сабақтың қысқаша мазмұны
"Теремок алаңында тұр»
Дайындаған тәрбиеші: Омарова БахытгульЗейнулловна.
Білім аудандары-Образовательные области: Познание, Коммуникация.
Бөлімі-Бөлім: ФЭМП.
Тақырып-Тема: "Стоит в поле теремок "(ТРИЗ, акт элементтерімен)
Мақсаты: заттардың санын санмен және санмен салыстыру қабілетін қалыптастыру. Шотты 5 шегінде бекіту; реттік шотта бірден беске дейін жаттығу. Геометриялық фигураларды ажырата білуге үйрету. Ұғымдарды алдымен – содан кейін, тар – кең, ұзын – қысқа; заттың түсі, формасы туралы білім.
Міндеттері-Задачи: Развивать мышление, значительную память, значение, счетные укладки. Ізгі ниетті, көмекке келуге деген ынтаны тәрбиелеу.
Жағымды эмоциялар тудырады.
Жабдықтар мен материалдар: мультимедиялық қондырғы, экран, түрлі түсті жалаушалар, әртүрлі ұзындықтағы жолақтар, санау материалдары (шыршалар, саңырауқұлақтар, геометриялық фигуралар).
Үлестірме: әр балаға геометриялық фигуралар жиынтығы.
Билингвалдық компонент: бір-бір, екі-екі, үш-үш, төрт-төрт, бес-бес.
Қызметтің тараулары
Кезеңдері
қызмет
Тәрбиенің іс-әрекеттері
Тәрбиешінің іс-әрекеттері
Балалардың әрекеттері
Мотивациялық-
ынталандыру Салеметсіздер ме!
- Сәлем, алтын күн!
- Сәлем, аспан көк!
- Сәлем Жер!
- Сәлеметсіз бе, Мен сәлем!
Мұқият болуға тырысайық және сұрақтарға жақсы жауап берейік. Балалар, бүгін бізге қанша қонақ келгенін қараңыз. Олар біз не істей алатынымызды, қалай істейтінімізді көргісі келеді. Сабақ кезінде алаңдамау үшін оларға қазір қараңыз. Қарап, қонақтар ұнады, біз бастаймыз. Салеметсіздер ме!
- Сәлеметсіз бе,
Ұйымдастыру-іздеу
Балалар, сіз ертегілерді ұнатасыз ба? Бүгін біз ертегіге саяхат жасаймыз. Келсе? Балалар, сіз жұмбақтарды болжай алатындығыңызды білгім келеді. Мұқият болыңыз, соңына дейін тыңдаңыз:
Таза далада үй өсті. Онда кім тұрады? Біз көреміз: тышқан онда норушка. ИЯ, онда квакушка. Бұл үйде қарындас бар-бұл қызыл түлкі. Ағасы Аю-тяпыш-ляпыш. Үй төмен емес, биік емес, ол қалай аталады? Балалар бүгін біз "Теремок" ертегісімен саяхаттаймыз. Саяхатымызды бастайық.
Слайд 1
Тәрбиеші:
Теремок-теремок алаңында тұр
Ол төмен емес, жоғары емес, жоғары емес.
Слайд 2 Тәрбиеші:
Өріс сияқты, өріс тышқан жүгірді,
Теремок көрді.
Слайд 3
Тәрбиеші: жол мұнараға апарады. Бұл жол тінтуір мұнараға жету үшін, тапсырманы орындау керек.
№1 тапсырма. Тәрбиеші:" геометриялық фигураны бөліп алыңыз", ол кез-келген нәрсеге ұқсайды. Бұл фигура қандай?
Шеңбер-күн, доп, апельсин, табақ, түйме. Шаршы-текше, сурет, теледидар, шарф. Үшбұрыш-үйдің төбесі, қайық, тау. Тіктөртбұрыш-есік, шкаф, кітап, жақсы балалар, тапсырманы орындады, енді тінтуір жолда жүгіре алады.
Магниттік тақта
№ 2 тапсырма
Тәрбиеші: тышқан жол бойымен жүгірді, оның бойында шыршалар мен саңырауқұлақтар өседі. Қанша шырша? Қанша саңырауқұлақ?
Шыршалар немесе саңырауқұлақтар дегеніміз не?
Неліктен? Себебі бізде бес шырша және төрт саңырауқұлақ бар. Ал 4 5-тен аз, ал 5-тен 4-тен көп. Саңырауқұлақтардан гөрі шырша қаншалықты үлкен? Егер біз тағы бір саңырауқұлақ қоссақ. Не болды? Ол тең, бес болады. Бірдей. Бір шыршаны, екі шыршаны санайық ... Бір саңырауқұлақ, екі саңырауқұлақ…
Слайд 4
Тәрбиеші: Забежала тышқан да теремок болды, онда өмір сүру - поживать, иә ән распевать.
Теремкада қанша жануар өмір сүре бастады? (бір). "Бір" санын тауып, оны көрсетіңіз.
Теремок – теремок алаңында тұр.
Ол төмен емес, жоғары емес, жоғары емес.
Слайд 5
Тәрбиеші: Бақа батпақтан секіреді.
Теремкада ол аң аулайды.
Әзірге бақа скакала, моншақтар жоғалтты. Кедей жылайды: қиындық!
Помогите, балалар! Бақаға моншақтарды жинауға көмектесеміз бе?
№ 3 тапсырма
Тәрбиеші: бақаға арналған моншақтарды геометриялық фигуралардан жинаймыз.
Әр баланың тақтайшаларында геометриялық фигуралар жиынтығы бар.
Магниттік тақта
Мен үлгіні көрсетемін, ал балалар өз жұмыстарын онымен салыстырады.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар. Даша, сіз моншақтарды қандай геометриялық фигуралардан жинадыңыз.
Слайд 6
Тәрбиеші: Бақа мұнараға секірді. Тышқан оны кіргізді, олар бірге өмір сүре бастады, ән айтып, итермеді.
Және сіз скучно емес,
Жануарларды санаңыз.
Үйде кім тұра бастады? Кім " екі " санын тауып, оны көрсетеді.
Слайд 7
Тәрбиеші: далада, далада, қоян қалай жұмыс істейді.
Есік алдында тоқтап, айқайлайды:
Ой, бәле, бәле, бәле,
Шубку мен сындырып кеше.
Сіз мені теремокқа жібересіз
Жылыту-мен бүкіл азық-түлікпін.
Тәрбиеші:
Қоян, қоян ауырмайды,
С детворою поиграй.
Гимназиясындағы сергіту сәті.
Қоянмен секірейік, оны жылытайық.
Қоян суық отырады,
Аяқтарды жылыту керек.
Тарси жоғары, тарси төмен,
На носочках потянись.
Біз аяқтарды бөшкеге қойдық,
Шұлықтарда скок, скок, скок.
Слайд 8
Тәрбиеші: мұнарада қанша жануар тұрады? "Үш" санын тауып, оны көрсетіңіз.
Тыныш, тыныш, шу шығармаңыз,
Біреу бізге осында келеді.
Ал, әрине, түлкі,
Ол оларға өмір сүруді өтінді,
Олар теремокқа Түлкі жіберді.
Слайд 9 Тәрбиеші:
Теремкада қанша жануар тұрады? "Төрт" санын тауып, оны көрсетіңіз.
Магниттік тақта
№ 4 тапсырма
Тәрбиеші: Шантерелл мұнараны жалаушалармен безендіруді шешті. "не болмады"ойынын ойнауды ұсынады?
Түннің бір уақыты, барлық көз жабылды.
Таңертең бәрі оянып, көздерін ашып, бір құсбелгі жоқ екенін көрді. Тудың түсі қандай болмады? Құсбелгі қай жерде тұрды (ойын қайталанады).
Слайд 10
Мұғалім: ал аю орманда жүреді.
Кенеттен мен теремокты көрдім-ол қалай жарқырайды.
Мишка теремкаға жақындағысы келеді,
ИЯ, оның жолында батпақ бар. Ал батпақ арқылы 2 жол төселді.
Магниттік тақта
№ 5 Тапсырма Тәрбиеші:
Сұрақ: Жолдар бірдей ме? Неліктен олар басқаша?
Олар қандай түсті (сары және қызғылт сары).
Айтыңызшы, қандай жол қысқа? (Сары). Ал қызғылт сары не? (ұзын)
Ені қандай сары жол? (Кең). Ал қызғылт сары? (Тар)
Қандай жолда пойдет мишка үшін жылдам түсу үйшік? Қысқа және кең немесе тар және ұзын. Сіз қалай ойлайсыз?
Ойын ойнайық: "кім қайда тұрады?»
Мақсаты: балалардың жануарлар, жәндіктер туралы білімдерін бекіту. Балалардың сөйлеуінде "в"сылтауымен предлогтық істің грамматикалық формасын қолдануды бекіту.
Қозғалыс: допты әр балаға кезекпен лақтыра отырып, мұғалім сұрақ қояды, ал допты қайтарған бала жауап береді :Мұғалім: -Балалар: тышқан қайда тұрады?- Күзенде. Қасқыр қайда тұрады?-В логове. Қоян қайда тұрады? - Шұңқырда. Бақа қайда тұрады? –В болоте. Аю қайда тұрады? - Орға? Түлкі қайда тұрады?- Шұңқырда. Сөйлемнің дұрыс құрылысы бойынша жұмыс.Балаларға толық жауап беру ұсынылады:"аю Ордада тұрады".
Слайд 11
Тәрбиеші: аю мұнараға жақындап: "сіз мені мұнараға жібересіз!»
Қорықтық аңдар.
Балалар, аю теремокқа кіре ме?
Ал неге? Дұрыс балалар, жарайсыңдар, өйткені ол үлкен, ал теремок кішкентай. Не істеу керек? Өйткені, аю көшеде нашар өмір сүреді!Біз оған кешке үлкен мұнара саламыз, онда жануарлар бірге, бірге өмір сүреді. Онда қанша жануар өмір сүреді? "Бес" санын тауып, оны көрсетіңіз. (иә)
(иә)
(иә)