"Іскерлік ойын"
Әзірледі:
психолог Голда Е.
Мақсаты: ата-аналармен жұмысты ұйымдастыруға сараланған көзқарас дағдыларын қалыптастыру; жанжалдарды шешудің оңтайлы жолдары; ата-аналармен қарым-қатынаста жаңа мінез-құлық тәсілдерін іздеу; педагогикалық ұжымның бірлескен жұмыс тәжірибесін алу.
Өткізу нысаны: екі жұмыс тобы, бір сараптамалық топ.
Ойын барысы.
1 бөлім.Теориялық.
Бірінші топқа арналған сұрақтар:
1. Ата-аналармен жұмыс деген не екенін қалай түсінесіз?
2. Ата-аналармен жұмыс формаларын тізімдеңіз.
3. Үйге бару. Қандай жағдайларда отбасына барған жөн?
4. Қиын отбасылармен жұмыс. Сіз қай отбасын қиын деп санайсыз? Сізде осындай отбасылар бар ма? Қиын отбасылармен қандай жұмыс істеу керек?
Екінші топқа арналған сұрақтар:
1. Ата-аналармен жұмыс жасау үшін мектепке дейінгі мекеменің алдында қандай негізгі міндеттер тұр?
2. Сауалнама. Бұл не? Сауалнаманың оң және теріс жақтарын атаңыз.
3. Ата-аналармен ашық есік күні, ашық сабақ, газет шығару сияқты жұмыс түрлерін тиімді деп санайсыз ба? Бұл мұғалімдер мен ата-аналарға не береді?
4. Қандай жағдайда баланың жаман мінез-құлқы талқыланады:
* Оның қатысуымен
* Онсыз
* Барлық отбасы мүшелерінің қатысуымен
2 бөлім.
Егер біз сіздердің педагогикалық диктанттарыңызға жүгінетін болсақ, онда Мұғалімдердің 75% - ы отбасы балабақшаның күнделікті өмірін түсінуі және оған белсенді қатысуы үшін мектепке дейінгі мекеменің қызметіне мүмкіндігінше жиі "ата-аналарды қосу" керек деп санайды.олар мектепке дейінгі білім беру ұйымының жұмысына белсенді қатысуы керек. Ал ата-аналардың сауалнамалары бойынша олардың арнайы педагогикалық білімі (педминимум) жоқ екенін көреміз.
Сондықтан біз ата-аналармен жұмысты екі блокқа бөлеміз: ата-аналарға педагогикалық білім беру және ата-аналарды мектепке дейінгі білім беру қызметіне қосу.
Мұғалімдердің міндеті: бірінші және екінші блоктағы негізгі мәселелерді шешуде қандай жұмыс түрлерін қолдану керектігін анықтау. Жазыңыз, оларды.
Пішін Есебінің Блоктары
Ата-аналарды педагогикалық ағарту ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыру дәрістер, семинарлар, семинар-практикумдар, ашық сабақтар, қызығушылықтары бойынша шығармашылық топтардың жұмысы, ата-аналар жиналыстары, кеңестер, көрнекі үгіт
Ата-аналарды мектепке дейінгі білім беру ұйымының қызметіне қосу ата-аналарды ДУ қызметін жоспарлауға, ұйымдастыруға және бақылауға қосу үшін жағдайлар жасау жарыстар, үйірмелер, газет шығару, конкурстар, викториналар, бірлескен іс-шаралар
3 бөлім. Педагогикалық жағдайларды шешу.
Мақсаты: тәрбиеші мен ата-ана арасындағы қайшылықтарды шешу жағдайында мұғалімнің мінез-құлқын ойын модельдеу.
1. Серуендеуге арналған жиын кезінде оқушылардың бірі кенеттен топ мұғаліміне анасының күндізгі ұйқыдан кейін баласын қатайтпауын өтініп, пальто қалтасынан ескерту алды. Себебі көрсетілсе. Сіз ата-ананың өтінішін орындайсыз ба? Болашақта сіздің әрекеттеріңіз қандай болады?
2. Мұғалім бес жасар баланың анасымен баланың қыңырлығы туралы сөйлесуді шешті. Әңгімені қалай бастайсыз?
3. Тәрбиеші барлық ата-аналарды сенбілікке шақырып, бұл туралы ақпаратты топтық стендке орналастырды. Келді екі адам. Тәрбиеші риза емес. Сенбілікті ауыстыруға тура келді. Не болғанын қалай түсіндіруге болады? Не келешекте?
4. Күндіз балабақшаға балалар құмсалғыштарына арналған құм машинасы келді. Құм кіреберістің жанындағы асфальтқа түсірілді. "Кешке ата - анаңнан құм тасуды сұраңыз", - деді мұғалім.Сіз ата-анаңыздан қалай көмек сұрайсыз? Егер олар бас тартса, сіздің әрекеттеріңіз қандай болады?
Қорытындылау.
"Бала балабақшаға қуанышпен барып, үйге қуанышпен оралуы керек. Балабақшадағы бала көңілді, жақсы, қызықты болуы керек, ол балалармен дос болуы керек, оны үйде сүйетін ересектер күтіп тұрғанын білуі керек".
Ынтымақтастық мәселелерін шешу мұғалімдерден ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағартуға қатысуды; отбасыларды, олардың тәрбиелік мүмкіндіктерін зерделеуді; ата-аналарды балабақшаның білім беру жұмысына тартуды талап етеді.