Баланың мектепке дайындығы қарапайым көрсеткіш емес, яғни ол бар немесе жоқ деп айтуға болады. Мектепке дайындық сіз жыл сайын 6-7 жыл бойы ұмтылған барлық нәтижелерді сіңіреді және күн сайын ұл немесе қыз тәрбиелеп, олардың жан-жақты дамуына жағдай жасады.
Психологтар бірінші кезекте оқуға деген мотивациялық дайындықты қояды. Яғни, бала мектеп туралы және оның талаптары туралы дұрыс түсінікке ие болған кезде: "мен 7 жастамын, жақсы білім алу, жұмыс істеу, дәрігер, дизайнер, дизайнер болу үшін мектепке барғым келеді", - дейді бала.
Кейде балаларда дұрыс мотивация болмайды:"мектепте балабақшадан гөрі жақсы, - дейді бала, - онда ұйықтаудың қажеті жоқ". "Мектепте өзгеріс бар, дәлізге шығып, жүгіруге болады". Мектеп туралы осындай идеясы бар балалар күтпеген қиындықтарға тап болады және бірнеше күннен кейін, Егер үйде және мектепте оларға тиісті көмек пен қолдау көрсетілмесе, олар мектепке барғысы келмейді дейді. Оқушыға қойылатын талаптар туралы білетіндер де бар, сонымен бірге олар қорқады, қорқады: "мектепте бұл өте қиын, білмеймін, мен мектепке барғым келеді, бірақ қорқынышты ...». Иә! Балаларға психологтың кеңестері қажет.
Бірақ болашақ бірінші сынып оқушыларының білімі бірдей емес. Әрине, білім деңгейі бойынша балалар әртүрлі. Әрине, бала неғұрлым көп білсе, мектепте өзін сенімді сезінеді. Бірақ кейде кішкентай "адасушылықтарда" қиындықтар туындайды - балалар әрқашан өз пікірлерін нақты білдіре алмайды, сұраққа уақытында жауап бере алмайды, өз позициясын қорғай алмайды. Бұл әлі үйрену және үйрену ... сондықтан балаларды" ақылды "және" онша емес " деп бөлуге болмайды, мектеп жасына дейінгі балаларға емтихан ұйымдастырады. Мұғалімдер мен мамандар Болашақ оқушылармен жақсы танысқысы, сөйлескісі келетін тағы бір нәрсе. Бұл қорықпау керек.
баланың мектепке дайындығы
Сонымен, бүгінгі мектеп жасына дейінгі балалар күзде кездесетін кейбір болашақ мәселелерді болжауға болады ма?
Иә! Мұны болжауға болады. Мысалы, баланың темпераментінің түрі оның қандай оқушы болатынына тікелей байланысты. Жанданған, Көңілді, ұтқыр сангиндерде проблемалар көбінесе олардың тыныш болуымен байланысты. Кешіктірілген флегматикадан жұмыс процесіне тез қатысуды талап етуге болмайды. Меланхолик - тез шаршайды, ал холерик-Тілазарлық пен забияки. Бұл жалпы. Ал егер нақты бала - мұнда бірқатар проблемалар бойынша бұл кеңескеніңіз жөн. Сондықтан ата-аналарға баласының мінез-құлқының кілтін табу үшін, кейде мұғалімге баланың неге дәл осылай екенін түсіндіру үшін баланың темпераментін білу маңызды.
Көбінесе ата-аналар баланың жеке басын мұғалімнің авторитарлық ұстанымынан қорғауға тура келетін жағдайға тап болады. Сонда психолог кімнің жағында?
Психолог әрқашан баланың жағында. Бала жаман да, жақсы да емес, ол солай. Және тағы. Балаларды басқа балалармен салыстыруға болмайды. Баланы онымен салыстыру керек, бірақ күндіз, айда, бір жыл бұрын. Ол қалай өзгерді, не нәрсеге қол жеткізді? Ата-ана махаббаты психикалық категория емес, ақыл-ой. Ол баланы өмір бойы жылытып, қорғап, күш беріп, қиын уақытта қолдауы керек ...
Әрине, қуаныш қана емес, сонымен бірге үлкен мақтаныш сезімі сіздің қызыңызға немесе ұлыңызға мектеп заттарын бірге сатып алып, үйге әкелген кезде де әсер етеді. Бала өзінің қуанышын әжесімен, ауладағы немесе бақтағы балалармен бөліскісі келеді. Мұндай эмоциялар әр нәрсені мұқият зерделеп, болашақ оқушымен олардың мақсатын зерттеу керек, ол үйде сақталатын жерде, оны мектепке апарудың қажеті жоқ күндерде (үстелде, қорапта) және сөмкеге, портфельге қалай орналастыруға болады? Ретінде тазалау және үтіктеу мектеп формасы? Ретінде іліп арналған ілгіштер шкаф?
Сөмкеге заттарды дайындауда баламен арнайы жаттығу жасаңыз. Бұл Сіздің аптаның күнделікті іс - әрекеті болуы мүмкін-кешкі ертегіге дейін. Монотондылықты болдырмау үшін сабақ ойын ретінде өткізілуі мүмкін.
Мектепке сөмке жина " ойыны»
Ойын алдында баламен сөмкені тағы бір рет қарастыру керек: оның пішіні, түсі, өлшемі, дизайны қандай тартымды. Оны пайдалану, мектепке бару жағымды болуы үшін сүйіспеншілікпен жасалған. Зипперлерді, велкроптарды, құлыптарды бекіту және босату, барлық бөлімдерді қарастыру, олардың мақсаты туралы сөйлесу. Студент сөмкесін қаншалықты жақсы ұстаса, соғұрлым ол соғұрлым ұзақ қызмет етеді.
Ойынға көшейік. Үстелде сөмке және бірнеше заттар бар: қарындаш, қарындаш, қалам, дәптер, папка, таңғы ас сөмкесі. Бала сөмкеге заттарды тез және дәл жинауы керек. Ойын бәрі бүктеліп, сөмке жабылған кезде аяқталады. Келесі күні ойынды сағаттардың көмегімен қайталауға болады - кішкентай оқушының заттарды портфельге дұрыс және ұқыпты жинауы үшін қанша уақыт қажет екенін анықтаңыз.
Сіз баланы өмірінің маңызды кезеңіне-бірінші сыныпқа баруға дайындауға болатын барлық нәрсені жасадыңыз. Сіз әлі тынышсыз-бәрі қалай болады? Сіздің балаңыз да жүйке, алаңдайды.
Тексеру және тыныштандыру үшін балаңыздың мектеп туралы не білетінін, жаңа жағдайда өзін қалай ұстау керектігін тексеру керек.
Ертеңгі оқушы үшін қарапайым тест
Қойыңыз, сіздің дошкольнику мұндай сұрақтар
1. Оқушылар мұғалімге қалай жүгінеді?
2. Егер сіз мұғалімнен бірдеңе сұрағыңыз келсе, өзіңізге қалай назар аудару керек?
3. Дәретханаға бару керек болған кезде не айтылады?
4. Сабақ дегеніміз не?
5. Мұғалім мен оқушылар сабақты бастау керек екенін қалай біледі?
6. Бұл үзіліс?
7. Өзгеріс не үшін қажет?
8. Сабақ барысында оқушылар отыратын кестелер сыныпта қалай аталады?
9. Мұғалім тапсырманы түсіндіргенде не жазады?
10. Бағалау деген не?
11. Қандай бағалар жақсы және қайсысы жаман деп саналады?
12. Сыныпта құрдастар немесе әр түрлі жастағы балалар оқиды ма?
13. Демалыс дегеніміз не?
14. Барлық сабақтар аяқталып, анам сізге әлі келе алмаған кезде не істейсің?