Эко-акция
"Табиғат-біздің ортақ үйіміз!»
Әзірледі:
әдіскер: Голда Е. С.
Мақсаттары: табиғатқа ұқыпты қарауды қалыптастыру, табиғатты қорғау және экологиялық қызметке белсенді қатысу қажеттілігін тәрбиелеу;
оқушылардың экологиялық және жалпы ой-өрісін кеңейту
Міндеттері: табиғат әлеміне деген қызығушылықты, байқағыштықты және танымдық қызығушылықты дамыту; табиғатқа ұқыпты қарауға, туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу; көркемдік талғамға, әлемді эстетикалық қабылдауға тәрбиелеу; ұжымдастыру мен бір-біріне мейірімді қарым-қатынасты тәрбиелеу.
Ойын барысы:
Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме балалар! Бүгін біз экологиялық саяхат ойынына, орманға барамыз. Сіз өзіңіздің нағыз табиғат қорғаушыларыңызды көрсете және дәлелдей аласыз.
Жүргізуші: сіздің барлық біліміңіз бен тапқырлығыңыз, достық пен тапқырлығыңыз пайдалы болады.
-Бірінші тапсырманы Сіз менен аласыз, содан кейін сиқырлы іздермен сіз ертегі кейіпкерлері күтетін жерге келесіз, олардан тапсырма аласыз. Тапсырманы дұрыс орындағаннан кейін сіз пазл аласыз, ал ойынның соңында сіз оны жинауыңыз керек, егер сіз оны дұрыс жинасаңыз, біз сиқырлы кеудені аша аламыз және сіз сыйлық аласыз. Қазақтың тату-тәтті және сәттілік сізге сопутствовать.
- Сонымен, дайын!
Бірінші тапсырма: ұранды бірге айту. Біздің ұранымыз:
Балалар. Сақта өз ғаламшарымызды өйткені другой на свете нету!
Жүргізуші балаларға пазл орналасқан "Сиқырлы конвертті" береді.
Балалар ізімен Феяға барады (шағын орталық)
Команданы Орман ертегісі қарсы алады!
Ертегі: - Сәлеметсіз бе балалар! Неге маған келді?
Ойыншылар: - біз сіздің тапсырмаңызды орындап, пазл алуымыз керек.
Ертегі: Жарайды. Балалар, сіз табиғаттағы мінез-құлық ережелерін білесіз.
Балалар: - Иә!
Фея:- Ал қазіргі орталығы. Біз "Иә және жоқ" ойынын ойнаймыз.
Мен өз іс-әрекеттерімді айтамын – егер ол жақсы болса - "иә" деймін, ал егер жаман "жоқ"болса!
Егер мен орманға келіп, түймедақты сорсам? (жоқ)
Егер мен бәліш жеп, қағазды тастасам? (жоқ)
Егер мен от жағып, сөндірмесем? (жоқ)
Егер Мен қатты қиналсам және ұмытып кетсем? (жоқ)
Егер мен қоқысты алып тастасам, қалдықтарды көмемін бе? (иә)
Мен өз табиғатымды жақсы көремін, оған көмектесемін! (иә)
Ертегі: жақсы, сіз барлық ережелерді білесіз, міне сіздің басқатырғышыңыз.
Жүргізуші бар балалар одан әрі қарай жүреді.
Баба Яга командасымен кездеседі. (қоқыстың жанында қарасора отырады.)
Баба Яга: - менің үйімде бұл кім болды? Тағы да қоқыс келді ме?!
Балалар: - біз сіздің тапсырмаңызды орындап, пазл алуымыз керек.
Баба Яга: - мен орманды ластайтын туристер деп ойладым. Жақында біреу болды, олар мұны жасады, қараңыз. Қазір бұл клирингте ешкім өмір сүрмейді, ештеңе өспейді. Қызық, неге? (Мұнда қоқыс көп.) Дұрыс, мұнда ештеңе жоқ, өйткені барлық тазарту қоқысқа толы, ал жануарлар мен өсімдіктер бәрі ластанған жерде өсе алмайды. Қане көмектесеміз орманда. Мұны қалай істей аламыз? (Барлық тастау.) Әрине, барлық қоқысты алып тастаңыз!
(Балалар қоқысты "тазалаудан" арнайы пакетке жинайды.)
- Сіз менің тапсырмамды дұрыс орындағандықтан, сіз жұмбақты аласыз.
Команданы қарт Лесовичок қарсы алады
Лесовичок: - Сәлеметсіз бе, балалар, неге менің орманыма келдіңіз?
Ойыншылар: - біз сіздің тапсырмаңызды орындап, пазл алуымыз керек.
Лесовичок: - Егер сіз менің жұмбақтарымды білсеңіз, онда жұмбақты алыңыз.
1. Мен пушистый пальтоға барамын, тығыз орманда тұрамын.
Ескі емен жаңғағындағы қуыста мен грыжа. (Ақуыз.)
2. Рыжая плутовка, қу да епті,
Сарай тисе, тауық пересчитала. (Түлкі.)
3. Шыршада кім ақымақ, есеп жүргізеді: ку-ку, ку-ку? (Куку.)
4. Верещунья, белобока, және оның аты ... (магни.)
Жарайсыңдар. Пазлды алыңыз.
Жүргізуші: - әр станцияда сіз пазлды алдыңыз, енді суретті бүктеп, не істегенімізді көрейік.
Балалар жұмбақтардан Экологиялық плакат қояды.
Хост: - сіз бәріңіз жарайсыздар, білесіз және орманды қорғайсыз, ол үшін сізге медальдар мен тәтті сыйлықтар беріледі.
Медальдар мен тәтті сыйлықтарды тапсыру.