Мақсаты: "балаларды қорғау күні"мерекесі туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
Қуанышты мерекелік атмосфера жасаңыз;
Мерекеге қатысуға деген ынтаны ояту;
Балалардың эмоционалды-позитивті көңіл-күйін ояту;
Бірлескен музыкалық және ойын әрекеттерін, балалардың эмоционалды жауаптылығын ынталандыру;
Балалар арасындағы достық қарым-қатынасты дамыту.
Ойын барысы:
Хост: жаздың бірінші күні
Бізді бірге жинады, достар,
Балалық шақ мерекесі, әндер, Жарық,
Бейбітшілік пен жақсылық мерекесі!
Бүкіл жер жылумен жылытылады –
Жаз жерде жүреді,
Жаз, жаз қызыл,
Солнечное, анық!
Жүргізуші: көптен күткен жаз келді. Бүгін біз бәріміз бірге керемет мереке - Балаларды қорғау күнін қарсы алу үшін жиналдық. Біз оны бүгін қарсы аламыз, өйткені Бүгін жаздың бірінші күні. Бүгін 1 маусым. Бұл мерекені біз жер бетіндегі ең Әдеміге арнаймыз-қымбатты балалар! Сондықтан бүгін біз көп ән айтып, би билеп, көңіл көтереміз.
Жүргізуші: мереке сәтті болуы үшін бәріміз бірге бүгінгі күні мінез-құлық ережелерін белгілеуіміз керек. Егер келіссеңіз-айқайлаңыз-Иә! Келіспеймін-жоқ!
Бүгін Күлуге рұқсат етілген бе? - Иә!
Әзіл, ойнау және құлату керек пе?- Иә!
Итеру, күресу және тістеу?- Жоқ!
Бір-біріне нәзік улыбаться?- Иә!
Щипать, бір-біріне обзываться?- Жоқ!
Қонақтарды қарсы алу және угощать?- Иә!
Тәрбиешілер мен күтушілер бізге би билеуге көмектесті ме?- Иә!
Қорғау күні құтты болсын, балалар! Мереке Шу! - Алақай!
Ендеше, көңілді де, көңілді!
Хост: енді балалар менімен ойнаңыз. Мен сізге сұрақтар қоямын, ал сіз маған қимылдарды көрсетесіз.
Балалар мәтінде не айтылғанын қимылмен көрсетеді.
- Қалай өмір сүресің?-Міне, солай! (бас бармағыңызды алға қойыңыз)
- Қалай бара жатырсың?-Міне, солай! (орнында жүріңіз)
- Қалай жүзесің?- Осылай (жүзуді еліктеңіз)
-Қалай бежишь?- Солай (орнында жүгіру)
-Қалай грустишь?- Солай (қайғылы)
- Ал шалишь?-Солай (кривляются)
-Ал грозишь?- Солай (бір-біріне саусақпен қауіп төндіреді)
Жүргізуші: Жарайсыңдар, балалар! Сіз өте мұқият болдыңыз. "Балалар бүгін мен балабақшаға келгенде қонағымызды таптым! Балалар, мүмкін сіз оның кім екенін білесіз бе?! ("Жаз" айналады, ұшады.)
Балалар: бұл жаз!!!
Жаз: "Сәлеметсіздер ме, қымбатты балалар! Сіздерді балаларды қорғау күнімен құттықтаймын және сіздерді "күнге"қызықты саяхатқа шақырамын. Саяхат тапсырмалармен оңай емес. Оған тек ең жылдам, ең епті, Ең ақылды және мейірімді балалар қатыса алады!
Жаз: балалар, сіз саяхаттауды ұнатасыз ба? - Ал немен саяхаттауға болады? (кілем ұшағымен, автобуспен, пойызбен және т. б.) бірақ сапарға шығу үшін біз жұмбақты білуіміз керек....
Жұмбақ: мен көмір жеймін, су ішемін,
Мен қалай ішемін-мен жолды қосамын.
Мен жүз дөңгелекке жүк көтеремін.
Мен атаймын ...(Паровоз)
Дұрыс, балалар, біз "Чух-Чух"пойызына барамыз. Орындамыз вагондар. Кел балалар тұрсақ бәрі бірінен қойыңыз қаламдар иығына наразылығын білдірген және кеңес. Кеттік! (чух пойызының әні естіледі.)
Жүргізуші: қараңызшы, балалар біздің алғашқы аялдамамыз " Спорт әлемі "деп аталады (мұғалім балаларға тапсырманы оқиды және бәрі оны орындайды)
1. Спорт әлемі " аялдамасы»
Жаттығу жасаңыз
Көңілді жаттығу жасаңыз!
Мен үшін бәрін қайталаңыз, тек чур, ұстаңыз!
Зарядтау: қолдар өкшеге…
Және иыққа…
Тізеге…
Және құлаққа…
Жаққа…
Белдікке…
Жоғары
Сонымен, бәрі алдымен музыка астында…
Жазды өткізеді: "мақсатқа Жет" ойыны»
(Себет, құм дорбалары.) "Әр кішкентай балада" әні естіледі»
Молодцы! енді әрі қарай жүрейік, өз орындарымызды аламыз. Кеттік…
2. Жүргізуші: Келесі аялдама "ойын фантазиясы»
Жүргізуші: көңілді музыкаға арналған "ыстық доп" ойыны. (шеңберде біз допты тез жібереміз-музыка астында, музыка тоқтаған кезде қолында доп бар – ол шығады.)
Жаз: "сабын дауылы" ойыны (балалар сабын көпіршіктерін жарып жібереді)
Ән шырқалады " әр кішкентайда.»
3. Жаз: "батпақтан өтіңіз" аялдамасы»
Жазды өткізеді: батпаққа құлап кетпестен Мұқият жүріңіз
4. Хост: біз "жұмбақтар" аялдамасына жеттік»
Балалар Менің жұмбақтарым бар, бірақ олар қарапайым емес, бірақ болжамдармен. Сіз жұмбақтарды мұқият тыңдауыңыз керек, өйткені оларда қателіктер болуы мүмкін: (сіз әлі де жануарды бейнелеуіңіз керек)
- Бұл жиі басқа задрав, воет с голоду. жираф (Қасқыр)
Таңқурай туралы кім біледі? Клубфут, қоңыр. қасқыр (аю)
Қыздар мен ұлдарды ренжуге үйретеді. құмырсқа (шошқа)
Қорқыныштан тезірек асығады. Тасбақа (қоян)
Жылы шұңқырда ол қатты дауыстады. Бармалей (Бақа)
5. Жаз: "Музыкалық" Аялдамасы»
Кез-келген музыкалық нөмірді орындаңыз " Әрқашан күн сәулесі болсын»
Жүргізуші. Сонымен, біздің тосынсыйға Аз қалды. Мен қараймын, сіз барлық тапсырмаларды орындадыңыз! Молодцы! Бірақ сізде тағы біраз уақыт бар.
Жаз: сондықтан би билейік. (балалар мен ересектер билейді, Көңілді)
Жүргізуші. Ай иә біз, жарайсыңдар! Поаплодируем өзіңізге! (Қол шапалақтау.) Балалар біраз демалайық. Посидим на лавочке…
Фанфарлар " музыкасы естіледі»
Жүргізуші. Балалар, оның кім екенін қараңыз! Бұл біздің " күн!». (мұғалім күн сәулесінде киінеді)
Күн: сіз қандай кереметсіз, олар маған қонаққа келді.
Көргіңіз келе ме біздің алаң көңілді, мерекелік, разноцветной? Жаздың осы керемет күнінде, жаздың бірінші күнінде асфальт гүлдене берсін, мен барлығын асфальтта сурет салу байқауына шақырамын.
Балалар асфальтқа "Қайырлы жаз" әніне суреттер салады»
Хост: үйге қайту уақыты зарларыңызға ркелді. Біз өз орындарымызды аламыз! Бардық....Біздің мереке аяқталды, сіздің көңіл-күйіңіз қалай?
Наахмет!