"Жүргізуші мамандығы" тақырыбы бойынша бірінші кіші топтағы танымдық даму бойынша тікелей білім беру қызметінің қысқаша мазмұны»
Қызмет түрі: таным
Мақсаты: таныстыру мамандығымен шофер, көрсету, ол маңызды адам үшін.
Міндеттері.
Білім беру:
Дать детям понятие о профессии шофер
Дамытушылық:
Ономатопея кезінде байланысты сөйлеуді, артикуляциялық аппаратты дамытуға ықпал ету
Пассивті сөздікті іске қосыңыз
Есте сақтау, зейін, қиялды дамыту
Тәрбиелік:
Жүргізуші мамандығына деген қызығушылық пен құрметке тәрбиелеу
Тәрбиелеу қарым-қатынас жасай білу, бір-бірімен және ересектермен
НОД барысы
Үлкен жүк көлігі Тедди аюды басқарады.
В. аюдың аяқ киімі
Ол жігіттерге аяғын шайқайды!
- Бізге кім келді, балалар?
Д.Аю.
В. аю не үшін келді?
Д.машинада.
В. көлікте отырған адам-жүргізуші. Сонымен, бізде аю кім?
Д.Шофер.
В. Дұрыс. Молодцы! Машинаны жүргізуші басқарады. Машиналар әртүрлі үлкен және кіші, жүк және жеңіл.
Динамикалық кідіріс " көлік жүргізу кезінде абай болыңыз»
Жолда жүргізуші өте мұқият және мұқият. Ол тек өз жағында қозғалады, бір бағытта келе жатқан машиналарға кедергі келтірмейді. Бірақ егер кенеттен біреу жолда болса, ол міндетті түрде келесідей сигнал береді: "Бип - бип".
В. Ол қалай сигнал береді?
Д. Бип-бип (жеке және топтық жауаптар)
В. дұрыс, жарайсыңдар! Қараңызшы, киска жолға отырды, не істеу керек?
Д. Белгі.
В. дұрыс, және де айтуға болады:
Потешка
Киска, киска,
Киска, брысь,
Жолға отырмаңыз.
Біздің балаларымыз барады.
Кису арқылы құлап кетеді.
В. киски "брысь" деп айтайық»
Д. Брысь. (Біз ойыншықты алып тастаймыз)
В. Киса қашып кетті, жол бос, сіз бара аласыз. Абай болыңыз, асықпаңыз.
В. міне біз келдік. Жүргізуші саусақтары шаршады, олар рульді мықтап ұстады
Кел аздап отдохнем.
Саусақ гимнастикасы " біздің саусақтарымыз шаршады»
Біздің саусақтарымыз шаршады екі қолдың жұдырығымен қарқынды жұмыс істейді
Рульді өте қатты ұстады. Саусақтарыңызды қысыңыз және ашыңыз.
Ал қазір біз отдохнем, Машут бар жаққышпен екі қолды алдына.
Бойынша құм қыдыруға барамыз.
Жүрді, жүрді, жүрді, Указательными және орта саусақтармен
Біз көлік жууға келдік. олар сұрыптайды, барады. Ал үлкен саусақтары белгісіз
аты жоқ және кішкентай саусақтарды алақанға басыңыз
В. Демалды.
Д.
В. А. біз сіздермен автопаркке келдік. Міне, автобус.
Автобус " рөлдік ойынының сюжеті»
(Автобус орындықтардан жасалған, кабинаның қаңқасы)
Б. қараңызшы, бізде қандай әдемі автобус бар. Автобуста көптеген орындар бар, жолаушылардың өз орны бар, жүргізушінің өз орны бар.
Жүргізуші рульде отырады. Бүгін жүргізуші (аты) болады, ал біз жолаушы боламыз, жолаушылар үшін орын аламыз және орын аламыз.
В. қайда отырады (аты)?
Д. рульдің артында.
В. (аты) бізде кім бар?
(Біз шоферге қалпақ киеміз)
Д.Шофер.
В. сондықтан біз балабақшаға келдік, онда сізді сүйікті ойыншықтар күтеді
Ал бізді балабақшаға кім алып келді?
Балалар біздің үстелдегі суреттерді, автобусты, жүргізуші рульде отырады, бірақ жолаушылар жоқ. Жүргізушіге көмектесеміз бе? Жолаушыларды өз орындарына отырғызайық
(Аппликация)
- Міне, сіздер барлықтарыңыз жарайсыздар, енді автобустар сапарға аттанады.
В. қорытынды: біз бүгін шофердің еңбегімен таныстық. Көп білді. Жүргізуші еңбегі қиын, бірақ адамдарға өте маңызды және қажет. Адамдар көліксіз өмір сүре алмайды. Олар олардың негізгі көмекшілері.