Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру бөлімі (образовательная область):Познание.
Бөлімі (Бөлім):строительство.
Тақырып (тақырып): "Құрақ көрпе"(құрақ көрпе)
Мақсаты: Қазақ ұлттық тұрмыстық заттары бар балаларды үй-құрақ көрпеге тәрбиелеу, үлестірме материалында түсі, пішіні, үлгісі бойынша бағдарлай отырып, балаларды бөлшектерден тұтас жасауға үйрету, балалардың назарын дамыту.
Әдіс-тәсілдері (методические приемы):Сюрпризный момент,
суретті қарау, ойын,
сөздік жұмыс, Көрсету, түсіндіру, рефлексия.
Құрал жабдықтар (Жабдық): демонстрациялық материал, үлестірме материал, 8 бөліктен тұратын жазық корпустар жиынтығы, әртүрлі корпустар, ұсақ ойыншықтар.
Сөздік жұмыс (Словарная работа):юрта,корпе.
Билингвалдық құрамы: киіз үй, әдемі –красивая, құрақ - лоскутья.
Іс-әрекет кезеңдері
Қызмет кезеңдері тәрбиесінің іс-әрекеті
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың әрекеттері
Мотивациялық ояту
Мотивациялық-ынталандыру
Ұйымдастырушылық ізденіс-Организационно-поисковый
Мұғалім балаларды кілемге шақырады және олардың назарын кілемде әдемі Курак көрпеге аударады.
Ол балаларды қарап, оларға отыруды, олардың сезімдері мен әсерлері туралы сөйлесуді сұрайды.
Содан кейін мұғалім балаларға үшбұрышты бөліктерден ойыншық корпусын жинауды ұсынады.
Олар да әдемі шкафтарда отырсын.
Балаларға өз жиынтықтарын ашып, онда қандай бөлшектер бар екенін атауды ұсынады.
Содан кейін мұғалім балалардың назарын технологиялық картаға аударады,онда 8 үшбұрыштың үлгісі мен дәйектілігі көрсетілген.
Мұғалім үшбұрыштарды түсі мен формасы бойынша таңдау керек,көрпеде тесіктер болмауы үшін бір-біріне жақын орналастыру керек деп түсіндіреді.
Көрпе құрастыруда қиындықтарға тап болған балаларға көмектеседі.
Өз бетінше құрастырған, түрін өзгерткен балаларды көтермелейді..
Балалар
Қызығушылық танытыңыз.
Балалар көрпені қарайды.
Олар көрпелерге отырады.
Олар өздерінің сезімдері туралы айтады-жұмсақ, ыңғайлы, әдемі.
Балалар сынықтардың формаларын қарастырады және атайды.
Балалар көрпені бөліктерден жасауға қызығушылық пен ықылас танытады.
Балалар корпусқа арналған жиынтықтармен танысады.
Сұрақтарға жауап беріңіз, қызыл және сары үшбұрыштарды атаңыз.
- балалар үлгі бойынша 8 үшбұрыштан тұратын корпусты құрайды.
Өз бетінше түрін өзгертеді.
Рефлексивтік-корригируялық.
Рефлексивті-
түзетуші. Рефлексия.
Дайын жұмыстарды қарастырыңыз.
алғысын білдіреді бала.
Көрпе мақсатын нақтылайды.
Балаларға ойыншықтарды өз көрпешкаларына отырғызуды ұсынады.
Балалар құрастырылған көрпеге таңырқайды.
Олар үйдің не үшін керек екенін айтады.
Адамдарды отырғызады ұсақ ойыншықтар көрпешки және обыгрывают.
Күтілетін нәтиже (ожидаемый результат):
Қабылдайды (жаңғыртады):бөлшектерден тұтас қалай жинау керек, гүлдердің атауы.
Түсіндірмесі (понимают):геометриялық фигуралар туралы түсінік, үлестірме материалды үлгі ретінде пайдалану дағдылары.
Қолданады (применяют):составлять на жазықтықта бүтін из частей из ориентируясь на цвет и форму.